La renovació de l’acord marc de videoactes ja està disponible des d’aquest mes de desembre. Com a novetat, inclou un lot específic per a petits municipis, ja que era un servei que, pel seu elevat cost, deixava fora molts ens locals.
El servei de videoacte permet digitalitzar la redacció de les actes del Ple de les corporacions municials.Ara amb aquest lot específic per a entitats amb òrgans de govern de fins a 9 membres, aquesta necessitat podrà ser satisfeta. Hi ha un pack que reuneix en una mateixa prestació el software de videoactes, la càmera, els micròfons i el seu manteniment. El preu obtingut fa pensar que aquesta nova prestació facilitarà l’accés de les entitats locals més petites al servei de vídeoactes.
El servei ja està disponible per a tots els ens locals. El podeu trobar en l’APARTAT VIDEOACTES
Notícies relacionades

4 de novembre de 2025 L’ACM reivindica el lideratge municipalista en la transformació verda i digital a l’Smart City Expo World Congress

30 d'octubre de 2025 Entra en vigor el nou Acord marc de gespa artificial per a instal·lacions esportives
