Compres
Entra en vigor la segona pròrroga de l’Acord marc d’asfaltatge, senyalització viària i subministrament i instal·lació de pantalles informatives LED
24 d'octubre de 2025
A partir d’aquest divendres 24 d’octubre de 2025 entra en vigor la segona pròrroga de l’Acord marc d’asfaltatge, senyalització viària i subministrament i instal·lació de pantalles informatives LED, amb vigència fins al 23 d’octubre de 2026. En aquesta pròrroga s’han actualitzat les bases de preus ajustant els preus a preus de 2025, mantenint les rebaixes ofertes per les empreses adjudicatàries a cada comarca.
Cal destacar, que el Lot 3 (Alt Penedès) no es podrà prorrogar per haver assolit el valor estimat del contracte. Per tant, les entitats d’aquesta comarca no podran seguir fent ús d’aquest LOT.
L’Acord marc continua sent un instrument de referència. Actualment, compta amb 194 entitats adherides i s’han formalitzat 394 contractes fins avui, una mitjana superior a 2 acords per ens contractant, reflectint així uns resultats molt satisfactoris.
A partir d’avui trobareu tot el necessari per a contractar a la web de l’ACM, models d’adhesió, bancs de preus, etc.
Notícies relacionades

16 d'octubre de 2025 Celebrem la jornada sobre contractació a la seu de l'ACM per millorar l’eficiència i la qualitat en la contractació pública local

8 d'octubre de 2025 Última pròrroga dels Acords marc d’Asfaltatge, Planejament urbanístic i Consultoria de subvencions
